Klacht: Bezorging

op 11 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag 2 maart 2 boekjes besteld bij bol.com vervolgens krijg ik 2 mailtjes van bol.com dat mijn 2 boekjes uiterlijk woensdag 3 maart bezorgd worden. Nou heb woensdag 1 boekje binnen gekregen. Vandaag donderdag weer niets binnen gekregen terwijl ik op track en trace te zien krijgt bezorging vandaag nou dus niet. Ik heb bol.com hier al over gebeld. Ik baal enorm van dit bedrijf ze flikken het elke keer weer is het niet met het ene dan wel met het andere gewoon een flut bedrijf af en toe.

Gewenste Oplossing:

Dat post nl eens beter zijn best doet en als je belt zich niet proberen overal uit te kletsen. Als ik iets besteld en een mail krijgt dat het de andere dag bezorgd word verwacht ik dat ook

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw bestelling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de Track Trace code van het door u verwachte pakketjeZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Cuddley

6 maanden geleden - Geachte post nl Ik heb inmiddels mijn spullen binnen. De track en trace heb ik niet meer omdat op het moment ik mijn spullen heb gekregen ik mijn mailbox geleegd heeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 maart 2020 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Fijn om te vernemen dat u het pakket inmiddels binnen heeft. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cuddley