Klacht: bezorging

op 12 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben op zoek een brief RR 13752903PL verzonden 11.02.2020, aangekomen op Amsterdam Int.Mail Center 17.02.2020 en 19.02.2020 verstuurd om te bezorgen, Vandaag is 4.03. 2020 is deze brief niet bezorg .

als ik deze belangrijk brief woord op mij adres woord bezorgd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent wanneer deze bezorgd gaat worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas kan ik niets vinden op de code: RR13752903PL. Tussen de letters horen negen cijfers te staan. Deze code bevat er acht. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken om de code te controleren en de juiste code door te sturen.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht..Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 12 maart 2020 om 09:34 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Janikowska