Klacht: Bezorging

op 10 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons pakket is al vanaf vrijdag morgen 5 juli om 04.00 uur bij het depot van DPD.
Inmiddels al meerder keren gebeld en afspraken gemaakt. Maar pakket is nog steeds onderweg, knap hoor. Mijn werk ligt inmiddels al 2 dagen stil hierdoor. Vervoerders verwijzen hun problemen terug naar verzender, die moet maar een onderzoek aanvraag indienen. Te gek voor worden, zorg dat de chauffeurs gewoon doen wat ze moeten doen. Bezorgen en of buren afhaal kantoor briefjes in de bus maar niet adressen overslaan. Volgens chauffeur zijn scanner is pakket al niet succes vol aangeboden, lijkt mij stug zijn permanent thuis geweest. Hou moeilijk kan het zijn.
Pakket nummer 05228967454638.
Fam. Schuring

Gewoon normaal bezorgen conform de richtlijnen, lijk mij normaal.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 juli 2019 om 18:16 geantwoord

Beste Rob, wat spijtig om te horen dat het pakket niet bij je aangeboden was. Ik zie dat het pakket uiteindelijk op de 11e is afgeleverd en je deze ook op de 11e bij de parcelshop heb opgehaald. Als je nog verdere vragen hebt kun je contact met ons opnement via 1 van onze eigen communicatiekanalen.

DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door paularob