Klacht: Bezorging

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had schoenen besteld via Sascha. Deze werden bezorgt via dhl. Er was niemand thuis. Toen ik thuiskwam stond mijn pakketje bij de voordeur. Er lag geen briefje in de broevenbus dat mijn pakketje bij een van de buren was afgeleverd, dus dit is door dhl zo gedaan. Mijn schoenen van €50 hebben ruim 1 uur buiten gestaan.

Gewenste Oplossing:

Als er niemand thuis is, dan mijn pakketje bij een van de buren afleveren, en anders een andere dag terugkomen voor de levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Middelhof,

Bedankt voor uw bericht.

Onze bezorger hoort een pakket niet voor de deur te leggen en onbeheerd achter te laten. Mijn excuses voor deze bezorgwijze.

Ik heb uw klacht doorgezet naar het verantwoordelijke depot. De bezorger zal er door zijn leidinggevende op worden aangesproken.

Hartelijk bedankt voor het indienen van uw klacht. Uw melding helpt ons herhaling te voorkomen en onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Amymiddelhof@gmail.com