Klacht: bezorging

op 14 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 september 2018 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Goos,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie inderdaad dat Lidl op 28 augustus twee zendingen bij ons heeft aangemeld. Verder dan een aanmelding is het echter nog niet gekomen. Met andere woorden: Lidl heeft de pakketten wel digitaal aangemeld, maar nog niet daadwerkelijk aan ons overgedragen.

Mijn advies aan u is dan ook contact op te nemen met Lidl om na te vragen wanneer zij deze pakketten aan DHL zullen overdragen. Mochten zij aangeven dat dit al wel is gebeurd, dan moeten zijzelf daarover contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door fonsgoos