Klacht: Bezorging

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK heb vrijdag 7 september een bestelling gedaan bij de Douglas
Deze bestelling zou zaterdag 8 september tussen 11.00u en 15.00u bezorgd worden. Ik ben de hele dag thuis gebleven geen bezorging. I kzie op mijn track en trace dat er is vermeld dat de bezorger niet thuis was. Ik heb de bel niet gehoord en de bel deed het gewoon. Vervolgens ook geen briefje in de brievenbus. Nu zouden ze maandag opnieuw komen maar ik was aan het werk! Wel een briefje in de brievenbus. Vandaag 11 sept zouden ze opnieuw komen tussen 1800 en 2100u . Wederom niks gehoord en geen briefje maar wel op de track en trace vermeld dat de ontvanger niet thuis was!
Mijn vraag wat gaat er mis! En wanneer gaan E mijn pakketje bezorgen! Dit is nl niet de 1e keer maar de zoveelste keer! Maar ook bij mijn buren gaat het zo!
Ik wil zsm mijn pakketje ontvangen!!

Als ik mijn pakketje zsm bezorgd krijg!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 12:14 geantwoord

Beste mevrouw Pherai,

bedankt voor uw melding. Ik weet zo niet wat er mis is gegaan met de bezorging op zaterdag en dinsdag. Op zijn minst had er een kaartje in uw bus moeten zijn gedaan. Ik ga er melding van maken bij het depot.

Wij gaan vanavond het pakket alsnog bij u aanbieden tussen 18:00 en 21:00. Krijgt u vanavond weer een onterechte niet thuis melding, dan adviseer ik u dit te melden bij Douglas. Zij zullen dan contact met ons hierover opnemen.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik verwacht dat u het pakket vanavond in uw bezit heeft.

Wendy
DHL Parcel Webcare