Klacht: bezorging

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorger uw post bezorgd op zondag. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. PostNL bezorgt vijf dagen in de week post, op dinsdag tot en met zaterdag. In een enkel geval komt het helaas wel eens voor dat niet alle post op zaterdag bezorgd kan worden, bijvoorbeeld door ziekte van een postbezorger of tijdelijke onderbezetting. We zorgen er dan ook voor dat zo snel mogelijk de volgende dag de overige post wordt bezorgd. Toch wil ik uw klacht doorgeven aan de postvestiging van uw postcodegebied. Zou u mij daarvoor uw volledige naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer willen sturen? U weet zeker dat deze postbezorger van PostNL is? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere bedrijven binnen Nederland die de post bezorgen. Denkt u dan aan bijvoorbeeld Sandd of Van Straaten Post. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dexje070

3 maanden geleden - nee heb hem aangesproken zelfs en kreeg grote mond dat het weer te slecht was zaterdags sassen-203-2573PJ _0645811141

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2018 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Sassen,

Bedankt voor uw bericht en de informatie. Zelfs met slecht weer horen postbezorgers de post gewoon te bezorgen op zaterdag. Mijn excuses hiervoor.

Deze klacht heb ik namens u geregistreerd en doorgestuurd naar de leidinggevende. Die gaat dit verder oppakken. Hier komt geen terugkoppeling op maar ik ga ervan uit dat dit niet weer zal gebeuren.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dexje070