Klacht: bezorging

op 07 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik woon in een apartementencomplex 9 hoog de bezorger is te leu om bij mij te bellen om het paket aftelevern en dan geft hij dat pakje met een smus op de erste verdieping bij iemand af en zegt dat ik er niet ben. En dat doet hij iederekeer, het lijkt nerges op en ik zal ook een klacht bij het bedrijf LIDL waar ik de ware besteld heb een klacht indienen.
ik ben exra tehuis gebleven.
bezorgcode 4NG5104CG

Gewenste Oplossing:

GEWOON ZO ALS HET HOORT BELLEN EN ALS IK ER ECHT NIET BEN BIJ DE BUREN AFGEVEN IK WOON OP 572 EN HIJ GAAF HET OP 458 AF

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 september 2018 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dietmar Lugmayr