Klacht: Bezorging

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Meedendorp - Teerling,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend voor u dat onze bezorger een niet thuis-melding heeft gegeven, terwijl u wel degelijk thuis was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van bij het verantwoordelijke depot, zodat zij dit intern verder kunnen oppakken.

De bezorging van uw pakket is ingepland voor vandaag tussen 11:00 en 15:00 uur. Als u liever iets anders regelt, kunt u dit doen via bezorger gemist op dhlparcel.nl. Als bezorgcode gebruikt u dan het 3S-nummer dat u van de afzender heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 01 september 2018 om 12:35 geantwoord

Staat weer niet thuis terwijl ik er ben

Alle klachten die gemeld zijn door Willem@1305