Klacht: Bezorging

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik hoor mijn pakketje 30 augustus binnen te krijgen heb ik expres vrij genomen van mijn werk en wat denk je ze zijn niet langs geweest. Krijg ik vandaag een melding dat hij vandaag word bezorgt wat denk je komt tie weer niet binnen. Slechte bezorg service ooit Post Nl blijft het best.

Gewenste Oplossing:

Dat de pakketje nu word bezorgd Nuuuuuuuu

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bouhamou,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket kon op donderdag 30 augustus helaas door onvoorziene omstandigheden niet worden bezorgd. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u was, aangezien u hier speciaal vrij voor had genomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Uw pakket is gisteravond alsnog bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door 0344yassir