Klacht: Bezorging

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb een pakketje vandaag tussen 18:00-21:00 uur bezorg moet worden maar helaas dat lukt niet.ik heb hele avond gewacht maar postbode komt niet. Ik krijg nu een nieuwe bezorgdatum. Dat vind ik helemaal niet netjes en dat word bij mij tweede keer bij DHL-post!!

Gewenste Oplossing:

“op tijd bezorgen” aub!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Aydin,

wat ontzettend vervelend dat u heeft zit te wachten, maar de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Ik weet niet wat er precies mis is gegaan. Ik ga het melden bij het depot.

Wij zullen vanavond het pakket alsnog bij u aan komen bieden. We verwachten tussen 18:00 en 21:00 bij u aan de deur te staan. Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:04 geantwoord

Helemaal niet tevreden!

Alle klachten die gemeld zijn door Glcn