Klacht: Bezorging

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje opgestuurd. Echter is er al drie dagen opvolgend iemand aan de deur geweest bij deze persoon, terwijl de hele dag iemand thuis was. Zij heeft niemand gezien. Ook is er geen briefje achtergelaten in de brievenbus, zodat iemand het bezorg moment kon veranderen. Nu weet ik dat je met de track trace code het bezorg moment ook kan veranderen, maar ook dit werkt deze keer niet. Ik kan niks aanklikken. Straks wordt mijn pakketje teruggestuurd naar mij en mag ik dubbel gaan betalen. Dat is natuurlijk niet eerlijk. Wat gaat hier mis?

Als het pakketje juist geleverd wordt bij degene voor wie die bedoeld is. 3 dagen opvolgend is er niemand langs geweest, dat vind ik een slechte service.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Rhamina, Bedankt voor uw bericht. Graag kijk ik het zendingsverloop van de betreffende zending voor u na. Zou u wellicht nog de traceercode kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Ellen Webcare Team DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 11:32 geantwoord

Beste Rhamina,

Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Revdl