Klacht: Bezorging

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was afgesproken dat dinsdag tussen 18:00-21:00 mijn pakket bezorgd zou worden. En er word niet gecommuniceerd dat hij later komt. Want hij is niet bezorgd. Dus niet in de tijd dat is afgesproken en nog niet binnen. Communiceer dat met de klant. En maak geen afspraken die je niet kan namkmen

Gewenste Oplossing:

Zorg ervoor dat je je afspraken nakomt. Dus zeg je dat je tussen een bepaalde tijd een pakket levert. Doe dat dan ook. En als je er toch van af gaat wijken geef dat van te voren aan. En zorg er voor dat de klant zich niet hoeft af te vragen waar het pakketje is en waarom het niet gelevert is op de tijd afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket niet op het aangegeven moment bij u bezorgd is. Wij hebben deze zending echter nit op tijd ontvangen van de verzender om deze op dinsdag bij u te kunnen bezorgen. Vervolgens is de bezorging van uw pakket naar vandaag opgeschoven. U kunt dit volgen via de traceerpagina op onze website: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/pakket-ontvangen-0 Vandaag zal uw pakket alsnog bij u bezorgd worden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vdboschh