Klacht: Bezorging

op 19 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels drie keer iets bestelt, wat wordt bezorgd door DHL. Bij ophaalpunt gekozen voor de Aldi in Voorburg. Elke keer weer wordt het bij de computerzaak geleverd. Dit is heel vervelend aangezien het een stuk verderop is en omdat die op zondag gesloten is. Dus ik moet elke keer wachten tot maandag om het op te halen. )Word meestal zaterdag geleverd maar dan werk ik tot laat)

Nu heeft mij broer vrijdag ook een bestelling geplaatst met als ophaal punt Aldi. En ja hoor alweer is die geleverd bij het computercentrum wat dus NIET de bedoeling is. Aangezien we ALDI Voorburg als ophaalpunt kiezen.
Kunnen ALLE bezorgers van Voorburg hier mee stoppen want het echt irritant te worden.
Heb met weer een bestelling geplaatst met ophaalpunt aldi. Ik hoop dat het dit keer WEL lukt. Zodat ik het na werk gewoon kan ophalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als DHL aan de bezorgers van Voorburg gewoon vermelden dat ALDI = ALDI. EN COMPUTERCENTRUM = COMPUTERCENTRUM. EN NIET ANDERS DAN DAT.
Dus als iemand aldi kiest het daar ook leveren. Het word niet voor niet gekozen. 1 keer fout maken oké maar dit in al 3 keer gebeurt bij mij en nu ook bij me broer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakketten bij het verkeerde service point bezorgd worden. Kun u mij wellicht de traceercode van een pakket toesturen waarbij het fout is gegaan? Dan ga ik voor u nakijken wat er fout is gegaan. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Berakx

7 maanden geleden - Goedemiddag, Dat heb ik de code is: 3SPS18020900207 Groetjes

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Zie inderdaad dat uw zending bij het verkeerde ServicePoint is bezorgd. In dezelfde rit zijn er wel zendingen bij de Aldi afgeleverd dus wat er precies fout zou zijn gegaan durf ik u zo niet te zeggen. Het zou natuurlijk kunnen dat de bezorger uw pakket is "vergeten" bij de Aldi. U geeft aan dat het al vaker is voorgekomen, heeft u daar misschien meer voorbeelden van? In de geschiedenis kan ik ze zo niet vinden. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 februari 2018 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Berakx