Klacht: Bezorging

op 11 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de app van post.nl geven ze een datum van bezorging aan met tijd. Zit je de hele middag thuis word er via de app doorgegeven bezorging vertraagd. Dit vind ik niet kunnen!! Nu moet ik de volgende dag weer middag thuis zitten wachten

Dat wel dezelfde dag pakket word bezorgd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 februari 2018 om 15:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Nordhausen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Het kan spijtig genoeg voorkomen dat pakketjes enige vertraging oplopen in de verschillende delen van de distributie. Dit kan mede komen door onregelmatigheden of vertragende omstandigheden op de route van de bezorger. Mocht een pakket niet kunnen worden bezorgd, zal deze de volgende werkdag wederom aangeboden worden. Mocht deze dan weer niet bezorgd kunnen worden, wordt deze geleverd bij een afhaallocatie gekoppeld aan uw postcode. Mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Heeft op 11 februari 2018 om 20:29 geantwoord

Ik vind dat als er een datum word afgesproken dat ze dan wel op die datum moeten bezorgen ook al word het wat later op die dag...

Alle klachten die gemeld zijn door rjnordhausen