Klacht: Bezorging

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte PostNl,

Vandaag woensdag 31-1-18 zou er weer een pakket bezorgd worden tussen 14:00-17:00. Via PostNl app geeft hij aan dat het bezorgd is om 14:08,maar heb helaas nog niks ontvangen. Aangezien dit niet 1ste x is deze week. Wil ik dat er nu actie ondernomen wordt. Want de pakketje die maandag bezorgd zou worden heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik baal hier enorm van.
Ik heb nu geen vertrouwen meer in jullie. Het is ook niet klantvriendelijk dat mijn gegevens nu ergens rond loopt.

Ik zou graag contact willen opnemen met de leidinggevende.

Hopelijk zullen wij een oplossing vinden

Met vriendelijke groet,

Firdaouss el Karicha.

Gewenste Oplossing:

Ik word tevreden als ik de leidinggevende mag spreken en als ik mijn pakketje zo snel mogelijk weer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw El Karicha, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het heel kwalijk om te horen dat u dit pakket niet heeft ontvangen, terwijl u in de status ziet dat het pakket al zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen over maakt. Ik wil heel graag met u meekijken. Zou u de track en trace code van dit pakket en die van het pakket dat u maandag niet heeft ontvangen nog willen doorgeven? Heeft u voor de zekerheid ook al navraag gedaan bij buren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw El Karicha, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw El Karicha,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Firdaousss