Klacht: bezorging

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Van de Lisdonk, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hieraan dat u voor de tweede maal in deze maand de Troskompas niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en wil u namens PostNl mijn excuses voor aanbieden. Graag wil ik hier een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken partijen besproken kan worden. Hiervoor heb ik echter wel wat extra gegevens nodig. Kunt u aangeven wanneer u doorgaans de gids op de mat heeft? En weet u daarnaast zeker dat de bezorging door ons gedaan wordt? Dit kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode of het PostNL logo. Mocht u hier niet zeker van zijn kunt u dit het beste navragen bij de afzender zelf. Daarnaast kunt contact met hen opnemen om eventueel een nieuw exemplaar aan te vragen. Ik hoor bovenstaande graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Lisdonk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 08:48 geantwoord

Geachte mevrouw van de Lisdonk,

Alle klachten die gemeld zijn door van de lisdonk