Mijn Klacht:
troskompas niet bezorgd. deze maand al de tweede keer.
Gewenste Oplossing:
mijn post op tijd.

van de lisdonk op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
troskompas niet bezorgd. deze maand al de tweede keer.
mijn post op tijd.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van de Lisdonk, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hieraan dat u voor de tweede maal in deze maand de Troskompas niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en wil u namens PostNl mijn excuses voor aanbieden. Graag wil ik hier een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken partijen besproken kan worden. Hiervoor heb ik echter wel wat extra gegevens nodig. Kunt u aangeven wanneer u doorgaans de gids op de mat heeft? En weet u daarnaast zeker dat de bezorging door ons gedaan wordt? Dit kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode of het PostNL logo. Mocht u hier niet zeker van zijn kunt u dit het beste navragen bij de afzender zelf. Daarnaast kunt contact met hen opnemen om eventueel een nieuw exemplaar aan te vragen. Ik hoor bovenstaande graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL
Bericht van PostNL
1 jaar geleden - Geachte mevrouw van de Lisdonk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 08 februari 2018 om 08:48 geantwoord
Geachte mevrouw van de Lisdonk,
Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL