Klacht: Bezorging

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,
Afgelopen zaterdag zou ik er een pakketje bij mij thuis worden afgeleverd. Helaas was er niemand thuis en was het pakketje niet afgeleverd, dit snap ik en ben ik het mee eens. Wat wel zo is, is dat er een briefje door de deur was gegooid met daarop aangegeven dat het pakketje zondag geleverd zou worden tussen 11:00 – 15:00 tussen die tijd zijn wij daarom ook thuis gebleven. Maar helaas geen pakketje mogen ontvangen. Vervolgens ben ik op internet ingelogd en heb aangegeven het pakketje te willen ontvangen op maandag avond tussen 18:00 – 21:00. Al met al hebben ze zelf de tijd veranderd naar 11:00-15:00 waardoor ik weer het pakketje mis.

Ik ben pas tevreden wanneer vandaag alsnog het pakketje geleverd wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Zondag hebben wij uw zending helaas moeten doorgeplannen naar maandag. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. U geeft aan dat u op zondag heeft verzocht uw zending te plannen voor levering op maandag tussen 18.00 en 21.00. Dit zie ik niet terug in mijn systeem. U heeft vandaag wel een interventie doorgevoerd voor leveren op een parcelshop. Zodra uw pakket hier geleverd is ontvang u een e-mail.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 december 2017 om 10:56 geantwoord

Slechte service! Omdat hun systeem niet alle adressen accepteert komt je voorkeur leveringstijd niet binnen...

Alle klachten die gemeld zijn door jazzrb