Klacht: Bezorging

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL,

Dinsdag heb ik schoenen bij Scapino besteld vanwege 1 dag levertijd. Er werd gemeld dat de schoenen woensdag tussen 14 en 18 werden bezorgd. Na 18 uur nog steeds geen schoenen. Om 18.30 heb ik gebeld met een medewerker , die mij nogal geïrriteerd mededeelde dat ik nieg moest verwachten dat de schoenen nog zouden komen vandaag en dat Scapino valse info neerzet , want de levertijd bedraagt altijd tussen de 5 dagen!! Mijn mond valt open van verbazing. Vervolgens zegt mw tegen mij dat ik rond 20.00 moet terugbellen om door te geven dat het pakje bezorgd moet worden bij de buren op nummer 7, wat altijd zo gaat. Om 20.30 gebeld met Jolanda , jullie medewerker. Zij gaf aan dat het pakje nog tot 21.30 bezorgd kon worden. Ik heb tot half 21.30 met goede hoop gewacht. Niks!! De volgende dag is het pakje bezorgd op nummer 3 , deze mensen zijn weinig thuis. Dus nog steeds geen schoenen voor mijn zoon! Ik ben furieus en zal in de toekomst heel goed kijken met welke service de pakjes worden geleverd. Voor mij is het vertrouwen in DHL weg!

Levering zoala beloofd en geen geklets in de ruimte door medewerkers.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 15:19 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u op deze wijze telefonisch te woord bent gestaan door een van onze call center agents. Dat is uiteraard niet de bedoeling en hier wil ik u dan ook mijn excuses voor aanbieden. Op het moment dat uw bestelde zending bij DHL is aangeleverd, kan deze voor bezorging ingepland worden. Dit duurt niet standaard 5 werkdagen. Gelukkig heeft u de zending inmiddels ontvangen. Ik zal ervoor zorgen dat dit besproken wordt met mijn collega.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 december 2017 om 16:18 geantwoord

Goedendag,

De schoenen zijn nog steeds bij mijn buren die er amper zijn. Ik heb dus nog steeds geen schoenen en dat terwijl ik duidelijk aangaf dat de bezorging op nummer 7 moest gebeuren. Uw collega heeft dat duidelijk gehoord , slecht personeel!!

Alle klachten die gemeld zijn door AileenElano