Klacht: Bezorging

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hubner,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger niet binnen de aangegeven tijd voor uw deur stond. Ik kan me voorstellen dat dit voor u erg onhandig is. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij doen ons best om in te schatten wanneer de bezorger bij u langs zal komen, maar dit lukt helaas niet altijd. Dit kan komen doordat de bezorger meer of minder pakketten bij zich heeft dan normaal, of door verkeersomstandigheden. Het aangegeven tijdvak is dan ook een indicatie en geen garantie. Wanneer de voorspelde bezorgtijden structureel niet gehaald worden, passen wij deze aan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Björn Hubner