Klacht: bezorging

op 06 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketten worden niet bezorgd maar retour gestuurd met vermeldingen dat het adres niet goed zou zijn, het zou ’n bedrijf betreffen, ik zou niet thuis geweest zijn. Al ’n week ben ik aan het bellen met de klantenservice en vandaag nog langs het postafhaalpunt gegaan maar kennelijk kan niemand helpen.
Wie rijdt hier rond en bezorgt gewoon niet. Er moet toch iemand zijn die de bezorger kan bereiken en vragen wat hij aan het doen is.
Dit is om wanhopig van te worden en inmiddels heb ik nu bij de opnieuw verstuurde pakketten met de vermelding dat ik niet thuis zou zijn als afhaalpunt maar de Bruna opgegeven.
Het derde pakket????????? Geen idee waar die nu is.

Gewenste Oplossing:

Zoals al meerdere keren gevraagd heel graag persoonlijk contact met iemand die meer kan zeggen dan wat vervelend.
Iemand de contact kan leggen met de bezorgdienst.
Hoe nu verder in de toekomst? Zelfs als erbij gezet wordt dat mijn huis in de bocht ligt gaat het verkeerd en er moet iets veranderd zijn. De pakketten kwamen wel aan en nu opeens niet meer.
Compensatie voor het ongemak zou fijn zijn maar een oplossing en mijn pakketten ontvangen, dat zou geweldig zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Vries, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw pakketten niet op de juiste wijze bij u bezorgd zijn. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van eerder contact zie ik dat de afzender van uw pakket ook contact met onze klantenservice heeft opgenomen en dat er een passende oplossing getroffen is. Ik raad u aan contact te houden met de afzender van uw pakket over deze situatie en het eventueel versturen van een nieuwe zending. Daarnaast is het retour sturen van uw pakket ook besproken met de betreffende bezorger, dit handelen wij verder intern af en krijgt u in eerste instantie geen extra reactie op. Wel mag u ervan uit gaan dat de bezorging op uw adres vanaf nu weer op de juiste manier verloopt. Mocht het voor meerdere pakketten gelden dat deze niet op de juiste manier bij u bezorgd worden, zou u van deze pakketten dan ook de 3S-code mee willen sturen? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht yvonnedevries

4 weken geleden - Mijn reactie heeft even op zich laten wachten. Ik vraag me ook af of het zin heeft om nu te reageren. Er is helemaal geen passende oplossing gevonden om het probleem van de pakketbezorging waar het om ging. Ik heb met meerdere personen in de Bruna gestaan om twee pakketten zelf op te halen omdat thuis bezorgen nooit gelukt is. Het derde pakket wat ik kwijt was bleek er opeens te liggen. Het halve dorp had kennelijk problemen en sommigen wisten niet eens meer waar hun pakket was afgegeven. Of ik weer vertrouwen heb om iets thuis te laten bezorgen door PostNL? Ik denk het niet. Dan maar veilig bij de Bruna ophalen. De hele klachtenafhandeling van PostNL is slecht. Klacht gemeld op 22 november en antwoord gekregen op 6 december..... Dan ook nog zonder persoonlijk tintje want er is geen naam verbonden aan het antwoord, het is PostNL.....? genderneutraal is het zeker.... Ik kan hier dus niets positiefs over zeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging op uw adres nog niet is verbeterd. Zonder de betreffende 3S-codes kan ik spijtig genoeg niets nakijken over uw zendingen. Ik hoop uiteraard dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 12:09 geantwoord

Ik heb geen goede woorden om deze waardeloze reacties te omschrijven. Wordt het eigenlijk wel gelezen???? En dan verwijzen naar de klantenservice is de grootste grap ever. Die heb ik 30 keer gesproken zonder resultaat.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonnedevries