Klacht: bezorging

op 01 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Irik, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat uw zendingen regelmatig eerder worden aangeboden dan het aangegeven tijdstip. Excuses voor dit ongemak. Graag informeer ik u hierover. De tijden die worden aangegeven via onze site/app zijn verwachte bezorgtijden. Door omstandigheden of afwijkingen in de route kan het zijn dat uw zending eerder of later wordt bezorgd. Dit kunnen we helaas niet voor u herstellen. Wanneer het te vaak voorkomt dat pakketten afwijken van de geplande aflevertijd, zal PostNL dit zelf controleren en actie ondernemen indien nodig. U geeft tevens aan dat de bezorger zelf tekent voor ontvangst. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort. Graag wil ik hier een melding voor aanmaken zodat dit met de betreffende medewerker besproken kan worden. Zou u kunnen aangeven wat de 3S code is van de zending waarbij dit is voorgevallen? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Irik, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Irik,

Alle klachten die gemeld zijn door MJ.Irik