Klacht: bezorging

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 oktober j.l. zou mijn pakket bezorgt worden tussen 11.00 en 15.00 , ik ben tot ongeveer 16.00 uur thuis gebleven voor mijn pakket, maar helaas.
Er lag ook geen kaartje in de bus ik moest via de mail zien dat mijn pakket vandaag afgeleverd zou worden omdat ik niet thuis was. dit is niet waar. Jammer dat het zo moest lopen.

Groeten
Y.Vermeule, Tasmanweg 95, 3151 pl Hoek van Holland

Gewenste Oplossing:

als mij n pakket de aangegeven datum aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vermeule,

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat uw pakket op 7 oktober niet bij u is aangeboden. Volgens ons systeem is de bezorger inderdaad buiten het tijdvak bij u aan de deur geweest. Het kan wel eens voorkomen dat er door omstandigheden van dit tijdvak afgeweken moet worden. Mijn excuses voor de ontstane vertraging en het niet achterlaten van een kaartje. Vandaag heeft u het pakket alsnog ontvangen zie ik.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door fakt.nr.130389