Klacht: Bezorging

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De DHL bezorger heeft mijn pakket 2 straten verderop afgeleverd.
Ik vind absoluut niet kunnen.

bezorgcode 3NQ9462WW

Gewenste Oplossing:

Wanneer de buren niet thuis zijn kan hij het pakket op een ander tijdstip aanbieden, dit volgens de regels van DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. De bezorger heeft het volgens onze gegevens bij de Kolk 16 afgegeven, dit is één huizenblok verderop volgens google maps en aan de over kant van de straat. Het is onze bezorgers toegestaan om in een straal van 500m de pakketten af te leveren. In dit geval is het zo'n 100meter verderop en 1 minuut lopen. Wanneer u liever niet heeft dat het bij buren afgegeven wordt kunt u dit in het vervolg het beste aangeven bij de afzender of leverancier die het pakket met DHL verstuurd. Zij zorgen er dan voor dat dit expliciet op het pakket vermeld wordt.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam KLinkers