Klacht: Bezorging

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort hebben wij een nieuwe Pakketbezorger op postcode 2543 GK. Het is een drama, hij komt alleen aan de der om een pakket te bezorgen wanneer hij zin heeft, anders rijd hij door. Er word dan vermeld ” wij hebben u gemist.”. Gelul , hij heeft niet eens aan gebeld. Geef ons de oude bezorger weer terug !!!!

Gewenste Oplossing:

In het verleden wel met de oude bezorger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van IJzerloo, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er met enige regelmaat pakketten niet op de juiste wijze bij u worden aangeboden. Ik wil u hier graag mijn excuses voor aanbieden. Zou u van de betreffende pakketten de bijbehorende 3S-code mee willen sturen? Wellicht een vreemde vraag, maar uw deurbel werkt goed? Ontvangt u in deze situaties wel een gemist briefje van de betreffende bezorger? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ijzer01

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,, Het is alweer een week geleden, de 35 code heb ik niet meer. Ik kan u vertellen dat mijn deurbel het prima doet. De bewuste bezorger is geen reclame voor Post Nl. Deze Marokkaan moet ander werk zoeken. Spreekt amper Nederlands en is te lui om een briefje in de bus te doen. Ik denk dat hij niet kan schrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van IJzerloo,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat de bezorger onze bezorgprocedure niet volgt en dat is kwalijk. Ik wil u mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik zal niet ingaan op uw andere opmerkingen, omdat die niet van toepassing zijn op de bezorging en suggestief zijn. Omdat u geen Track&Trace-code meestuurt, kan ik geen klacht(en) voor u indienen. Deze code is namelijk gekoppeld aan de bezorger, zodat een leidinggevende hem aan kan spreken op het niet volgen van de bezorgprocedure.

Mocht het in de toekomst opnieuw mis gaan, dan wil ik u vragen om de Track&Trace-code te bewaren en uw klacht te melden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ijzer01