Klacht: bezorging??

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Amsterdam-Linehaul Arrival

2017-09-20 12:40:00 [GMT+1],waarom duurt het zolang voordat men dan gaat versturen?
tracing:LX253864057NL

Wanner gaat men dan uiteindelijk naar de klant toe waar het pakje voor bestemd is??

Gewenste Oplossing:

verwerken in gegevens waar het pakket zich bevind

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 september 2017 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jilderda,

U heeft een vraag omtrent de verwerking en bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag geef ik u meer informatie.

De verwerking van pakketten kan enige tijd in beslag nemen. De Nederlandse code van dit pakket is 3SLGAT1313735 en het pakket is inmiddels beschikbaar op een afhaallocatie bij u in de buurt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door simply chic