Klacht: Bezorging

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou een pakketje geleverd worden, om 15:00 was daar de pakket bezorger die aan de weg blijft staan om een niet-thuis briefje te schrijven en in de brievenbus te gooien terwijl hij niet eens aan de deur is geweest. Nu mag ik het pakketje zelf bij het postkantoor komen ophalen… Luie bezorgers dit!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het aan huis geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Guikema, Uit uw bericht begrijp ik dat een bezorger een niet-thuisbericht in uw brievenbus achterliet zonder aan te bellen. Graag reageer ik op uw bericht. Als ik op uw adresgegevens zoek, kan ik geen pakket vinden met een bezorgpoging op 13 september. Was het wellicht een postbode die het bericht bij u achterliet? Postbodes zijn niet verplicht om aan te bellen, dus dit zou een hoop verklaren. Graag ontvang ik van u een beschrijving van het briefje (met tekst) om na te gaan wat er hier is gebeurd. Als het inderdaad om een pakket gaat, zoals u aangeeft, ontvang ik graag de Track&Trace-code van het pakket. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Guikema, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Guikema,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door tomguikema