Klacht: Bezorging

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de dag dat een pakket door post nl zou worden bezorgd tussen 13.30 en 15.30 uur kregen we rond 16.00 uur via track en trace te weten dat de zending verlaat was. Vervolgens rond 18.00 uur weer gekeken op track en trace omdat pakket nog steeds niet was aangeboden. Tot onze verbazing stond er dat het pakket vanaf 15.00 uur op dezelfde dag af te halen was op een afhaalpunt. Als reden stond er vermeld dat dit was gebeurd op verzoek van de klant. Volstrekte leugen; bezorger is niet aan de deur geweest, heeft geen briefje in de bus gedaan en wij hebben hem/haar zeker niet gesproken. Aangekomen bij het afhaalpunt wist men ons te melden dat het pakket er niet was, dat sinds 3 dagen veel pakketten niet aan huis werden bezorgd doch direct werden gedumpt bij een afhaalpunt.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket alsnog conform afspraak wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Etten,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de bezorgafdeling en inmiddels door de leidinggevende besproken met de betreffende bezorger. De leidinggevende zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Ik ga er vanuit dat dit soort situaties zich in de toekomst niet weer zullen voordoen. Nogmaals excuses voor de overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 19:42 geantwoord

Deze oplossing is misschien goed voor post nl maar niet voor mij. Ik word er niet beter van, ik heb bezorgkosten betaald maar het zelf tot driemaal!!! toe naar het ophaalpunten met een auto. Daarnaast heb ik een vrije middag op moeten nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ettertje