Klacht: Bezorging

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn post wordt op de verkeerde adres afgegeven. Gebeld naar postnl zeggen ze dat het op een ander adres is afgeleverd. Ik moet nu mijn zender doorgeven dat hun nu naat postnl moeten bellen. Ik vind is jullie fout en jullie moeten het maar gaan oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn post terug krijgt want het heeft een emotionele waarde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Priya,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending op het verkeerd adres is afgeleverd. Dit is zeker niet fijn en wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden.

De afzender van een zending is onze klant en die moet hiervoor contact met ons opnemen. De afzender kan hiervoor een onderzoek opstarten zodat we dit oplossen. Dit onderzoek kan echter alleen de afzender bij ons starten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 13 september 2017 om 15:25 geantwoord

Is jullie fout mogen jullie de afzender gaan benaderen. Ik heb geen info van de verzender. Succes

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeska priya