Klacht: Bezorging

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn post wordt op de verkeerde adres afgegeven. Gebeld naar postnl zeggen ze dat het op een ander adres is afgeleverd. Ik moet nu mijn zender doorgeven dat hun nu naat postnl moeten bellen. Ik vind is jullie fout en jullie moeten het maar gaan oplossen.

Als ik mijn post terug krijgt want het heeft een emotionele waarde.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2017 om 12:00 geantwoord

Geachte mevrouw Priya,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending op het verkeerd adres is afgeleverd. Dit is zeker niet fijn en wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden.

De afzender van een zending is onze klant en die moet hiervoor contact met ons opnemen. De afzender kan hiervoor een onderzoek opstarten zodat we dit oplossen. Dit onderzoek kan echter alleen de afzender bij ons starten.

Heeft op 13 september 2017 om 15:25 geantwoord

Is jullie fout mogen jullie de afzender gaan benaderen. Ik heb geen info van de verzender. Succes

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeska priya