Klacht: Bezorging

op 16 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Thonhauser, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorging van uw pakket niet gelukt is. Ik begrijp dat u een kennisgeving hebt ontvangen en dat uw bel naar behoren werkt. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat wij dit voorval met de bezorger kunnen bespreken. Kunt u mij daarvoor de traceercode van uw pakket sturen? Dan ga ik dit voor u regelen. Verder hoop ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Thonhauser, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geachte mevrouw Thonhauser,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Arco.nel