Klacht: Bezorging

op 16 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg een brief dat ze zijn geweest en dat ik het op moet halen bij een postnl punt.Maar….ik ben de hele dag thuis!Ik hoor de brievenbus en weg zijn ze.Dit is nu al meerdere keren gebeurt.Ik ben niet doof en de bel doet het goed.

Ik ben niet tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Thonhauser, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorging van uw pakket niet gelukt is. Ik begrijp dat u een kennisgeving hebt ontvangen en dat uw bel naar behoren werkt. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat wij dit voorval met de bezorger kunnen bespreken. Kunt u mij daarvoor de traceercode van uw pakket sturen? Dan ga ik dit voor u regelen. Verder hoop ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Thonhauser, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geachte mevrouw Thonhauser,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Arco.nel