Klacht: Bezorging

op 01 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg vandaag (18-08-2017) 2 brieven van de belastingdienst binnen.
De ene is geadteerd op 11 juli 2017, de andere op 17 juli.

De brief van 17 juli is een aanslag wegenbelasting en de brief is doorweekt van vocht en had 6 dagen geleden al betaald moeten zijn.

Ik heb deze dan ook meteen overgemaakt, maar heb de indruk dat de vakantiekracht mijn post ergens heeft weg gedonderd en terug naar huis is gegaan.

In diezelfde periode heeft mijn moeder, (83 jaar en 1 straat verderop wonend)) de post van de overburen gekregen.
Jammer dat mijn moeder met een rollator loopt en de buren nogal verderop wonen.

Tevens werkt de contactsite van Postnl niet om via de mail te klagen.

Ik erger me eraan dat je meteen merkt dat onze eigen postbode met vakantie is en dat er dan vakantiekrachten worden ingeschakeld.
Dat gevoel krijg ik dan tenminste.
Snap dat mensen met vakantie gaan en terecht, maar blijkbaar kan elke knuppel dan maar invallen.
(Correct me if im wrong)'
Een klein beetje screening kan geen kwaad van wie er (kostbare) post bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Leo, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorging op het moment niet helemaal soepel loopt. Dit is natuurlijk niet fijn, helemaal als er belangrijke post tussen zit. Ik zou hier graag een melding voor aan willen maken zodat dit met de postbode wordt besproken. Zou u mij een foto van de voorkant van een brief kunnen sturen? Staat er op de brief een oranje streepjes code of een stempel van PostNL? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Leo, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Leo, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht leo125

1 jaar geleden - Goedendag, Ik ben momenteel in Canada met vakantie. Ik kan altijd een copie maken van hoe doorweekt de belastingbrief geweest is maar dat neemt niet weg dat deze brief ergens een aantal weken heeft gelegen. Feit blijft dat alleen postnl bij mij bezorgd en dat het in de vakantie periode gebeurt is. Terug draaien kunnen we het toch niet en ik heb gelukkig geen naheffing gehad van de belastingdienst.

Heeft op 14 september 2017 om 12:57 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan de gang van zaken inderdaad niet terugdraaien, uiteraard is het wel erg kwalijk dat u de post op deze manier heeft ontvangen. Een groot deel van de post van de Belastingdienst wordt niet door PostNL bezorgd maar door Sandd. Voordat ik een klacht kan aanmaken zal ik daarom honderd procent zeker moeten weten dat de post door ons is afgeleverd. Ik begrijp dat u dit nu niet kunt controleren. Wilt u direct contact met ons opnemen mocht zoiets in de toekomst weer gebeuren? U kunt dan altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door leo125