Klacht: Bezorging

op 11 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 augustus 2017 om 21:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede avond,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend om te vernemen dat het vaker voorkomt dat een chauffeur meteen een kaartje achterlaat zonder te wachten totdat u in de gelegenheid bent het pakket aan te nemen. Dit is uiteraard niet onze standaard bezorgwijze. Ik zal hier dan ook melding van maken zodat we herhaling kunnen voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkigirl