Klacht: Bezorging

op 10 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou gister een pakketje ontvangen tussen 11.00 en 15.00 uur. Track & trace code gevolgd en om 11.24 is mijn pakket bezorgd?!?!? Waar en door wie???? Ik ben namelijk gewoon thuis en heb niemand gehoord of gezien.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang en zal, als ik kan kiezen, het in de toekomst niet meer via DHL opgestuurd krijgen het is al vaker voorgekomen dat ik achter een pakket aan moet, wordt ergens afgeleverd zinder briefje in de bus te stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nelly kuijpers