Klacht: bezorging

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 9-8-17 zou m’n pakje met nummer 3SFMED008364315
opnieuw tussen 16:30 en 18:30 uur worden bezorgd.
Ik ben speciaal hiervoor eerder thuisgekomen (om 16:15 uur) en constateerde dat de bezorger reeds langs was geweest: te vroeg dus!
Hierop heb ik telefonisch contact gezocht met klantenservice van Postnl. maar die kon/wilde niets voor me doen. Omdat ik het bestelde artikel vanavond nodig heb, heb ik aangedrongen om een hernieuwde bezorging;
De fout ligt immers bij Postnl…. Helaas, ik kon de medewerker niet overtuigen. uiteindelijk verbrak hij/zij de verbinding….

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Postnl inziet dat dit niet kan en er alles aandoet om het pakje alsnog bezorgd te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lyklema,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakketten niet binnen het aangegeven tijdvak bezorgd zijn waardoor u het pakketje niet hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie.Het kan hierdoor een keer voorkomen dat het pakketje eerder is. Achter de schermen zijn we druk bezig om deze tijdvakken zo precies mogelijk te krijgen, ik verwacht dat het dus binnenkort beter is. Ik zie dat uw pakketje nu bij de Albert Heijn aan de Middelzeelaan 4 ligt, ik hoop dat u het snel op kan halen hier.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas Lyklema