Klacht: Bezorging

op 07 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Pakketje Besteld en dat zou vandaag 5 Augustus 2017 worden bezorgd dussen 9:00 uur en 13:00. Het is inmiddels 14:10 en ik heb nog geen pakketje gezien. Ik wacht dus nu al 5 uur op het pakketje.
Ben hier zeker niet blij mee!!!!

Gewenste Oplossing:

Als je een tijd mag kiezen om het pakketje te laten bezorgen en ik kies voor tussen 9:00 en 13:00 bezorgen verwacht ik dat het ook tussen die tijd moet lukken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Nikki,

Bedankt voor het bericht. Je geeft aan dat het pakket niet binnen het tijdsvak is geleverd. Ik heb de zending voor je nagekeken en volgens onze gegevens is het pakket alsnog aangeboden op zaterdag. Ik kan wel zien dat dit buiten het tijdsvak is gebeurd. Ik wil hier graag mijn excuses voor aanbieden.

Onze chauffeurs proberen altijd op tijd het pakket aan te bieden, alleen lukt dit soms helaas niet. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkinikki95