Klacht: Bezorging

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Re: Sibble Ordernummer: 8050
[Draft]
This message hasn’t been sent.
Saved on: Thu 8/3/2017 11:39 AM

To:
INFO | Sibble (info@sibble.nl);
Ik moest vandaag een parcel geleverd krijgen voor mijn aankomende baby met tracking nr DHL3SWSN000189873. Ik woon op 9 hoog met een lift voorzien echter de bezorger weigert naar boven te komen. Op dat moment krijgt mijn dochter van 3 een bloedneus en lip we kunnen dus niet naar beneden om het pakketje op te halen. De bezorger is dan ook weggegaan zonder het pakket te leveren. Volgens mij wordt deze bezorger betaald om zijn werk te doen en niet half werk. Ik krijg ook geen gedeelte van zijn salaris om hem daarin tegemoet te komen en heb ook nergens de melding gezien indien wonende op een bepaalde verdieping dat er tot de deur beneden wordt geleverd en niet verder. Anders had ik het wel ergens anders laten bezorgen zodat ik het pakket op mijn gewenste tijd kon ophalen. En straks is het alleen maar lastiger voor mij omdat ik dan met een dreumes/peuter zit en een newborn. Al met al slechte service dus

Gewenste Oplossing:

Wanneer de pakket bezorger zijn werk gewoon doet zonder uitleg klacht en verklaringen waar hij voor betaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger niet naar boven is gekomen om uw zending af te leveren. Op het moment dat er een bruikbare lift in het pand aanwezig is dient de bezorger het pakket inderdaad naar u toe te brengen. Heb hier dan ook direct melding van gemaakt bij het depot.
Uw zending staat vandaag gepland voor levering tussen 18.00 en 21.00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door L COMVALIUS