Klacht: bezorging

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik was thuis om mijn pakket te ontvangen de bezorger heeft niet goed gebeld dus heb ik nu niets dan woord er een kaartje in een andere brievenbus gedaan zonder naam of data niet van mij of de bezorger

nogmaals vandaag bezorgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht berwa014

3 maanden geleden - ik heb geen reactie van mijn klacht gekregen wanneer het pakket nu woord bezorgd maandag wil ik het afhalen bij de primera op het plateau

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Berwald, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger niet goed bij u aangebeld heeft, waardoor u het pakket niet hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend kan zijn, waarvoor mijn excuses. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Klopt het dat het gemist briefje voor deze zending op een ander adres achtergelaten is en onvolledig was ingevuld? Omdat wij niet in direct contact met de bezorgers staan, kan ik er niet voor zorgen dat uw bestelling nogmaals op dezelfde dag bij u aangeboden wordt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Berwald, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:34 geantwoord

Geachte mevrouw Berwald,