Klacht: Bezorging

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondanks een track en tracé 3SMYPA606514085 pakje niet bezorgd men zegt van wel en ook dat er een briefje in de bus is gedaan alleen dat liegen ze althans de bezorger. Als je belt zegt men dat doet hij vast thuis als bezorgd melden omdat dat te moeilijk voor hem is ?
Als je navraagd hoe verder zegt men ik hoop dat dat het snel bezorgd wordt

Nou daar kun je wat mee met zo’ n bedrijf.

De post is laat uw zorg ons een zorg zijn! Een bende .

Wanneer ik binnen 24 uur het pakketje in de bus heb moet lukken met een geaffanceerd bedrijf of niet dan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Otten,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat u pakket 3SMYPA606514085 nog niet heeft ontvangen.

Volgens onze gegevens is dit pakket in uw brievenbus bezorgd. Is dit niet het geval, en levert navraag bij de buren niks op, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan indien nodig weer contact met ons opnemen.

Heeft op 01 augustus 2017 om 20:33 geantwoord

Slap verhaal , lost niets op blijft een feit dat ze niet te vertrouwen zijn want de vraag blijft waar zijn de bestelde artikelen. Daar hoor je ze niet over.

Reactie van de melder van de klacht Takeda

2 maanden geleden - Inmiddels eens in het GROTE aantal klachten gedoken en de score van opgelost gezien. Inderdaad zo kun je scoren je zet de excuus truus in en het is opgelost? Voor hen wel ja. Misschien iets voor Radar of Tros radar.

Alle klachten die gemeld zijn door Takeda