Klacht: Bezorging

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks een track en tracé 3SMYPA606514085 pakje niet bezorgd men zegt van wel en ook dat er een briefje in de bus is gedaan alleen dat liegen ze althans de bezorger. Als je belt zegt men dat doet hij vast thuis als bezorgd melden omdat dat te moeilijk voor hem is ?
Als je navraagd hoe verder zegt men ik hoop dat dat het snel bezorgd wordt

Nou daar kun je wat mee met zo’ n bedrijf.

De post is laat uw zorg ons een zorg zijn! Een bende .

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik binnen 24 uur het pakketje in de bus heb moet lukken met een geaffanceerd bedrijf of niet dan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Otten,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat u pakket 3SMYPA606514085 nog niet heeft ontvangen.

Volgens onze gegevens is dit pakket in uw brievenbus bezorgd. Is dit niet het geval, en levert navraag bij de buren niks op, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan indien nodig weer contact met ons opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 01 augustus 2017 om 20:33 geantwoord

Slap verhaal , lost niets op blijft een feit dat ze niet te vertrouwen zijn want de vraag blijft waar zijn de bestelde artikelen. Daar hoor je ze niet over.

Reactie van de melder van de klacht Takeda

2 maanden geleden - Inmiddels eens in het GROTE aantal klachten gedoken en de score van opgelost gezien. Inderdaad zo kun je scoren je zet de excuus truus in en het is opgelost? Voor hen wel ja. Misschien iets voor Radar of Tros radar.

Alle klachten die gemeld zijn door Takeda