Klacht: Bezorging

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket niet geleverd zou volgens app wel zijn bezorgd , wat niet is na 20 x bellen en 3 uur later post.nl gebeld en eindelijk aan de lijn gekregen werd ik niet geholpen moest maar bedrijf bellen waar ik het had besteld,
Ik vindt het ongelooflijk slecht van post.nl zij zijn mijn pakket kwijt of hebben het niet bezorgd en moeten het dus oplossen en mij vertellen wat nu????

Gewenste Oplossing:

Als ze mij kunnen vertellen waar mijn pakket is gebleven al is het dan later , dan weet ik tenminste iets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Eijsbouts, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw verhaal begrijp ik dat het pakketje niet op uw adres is geleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb aan de hand van uw adresgegevens even gezocht, maar zie niet precies over welke zending het gaat. Kun u mij de 3S-code hiervan nog sturen? Mocht het inderdaad nog niet zijn bezorgd, kunt u het beste even contact opnemen met de afzender. Omdat dat onze opdrachtgever is, kunnen zij in dit geval een melding hiervan maken bij ons. Ik zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Eijsbouts, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Eijsbouts,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Erna Eijsbouts