Klacht: Bezorging

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 26 juli tussen 15.00 en 16.30 zou mijn pakket aan huis bezorgd worden. Om kwart voor vijf geen pakket en toen stond in de status dat het pakket op mijn verzoek naar een afhaalpunt bezorgd moest worden.
Dit heb ik helemaal niet gevraagd.
Na 15.00 zou het op 26 juli bij het afhaalpunt zijn. Ik om 5 uur daar heen geen pakket. Gebeld wat een eindeloze wachttijd oplevert en vervolgens een niet te verstane medewerker aan de lijn. Ging het uitzoeken. Het pakket is naar het afhaalpunt onderweg meneer. Ik zeg nee want daar is hij al geweest maar daar is geen pakket van mij.
Lang verhaal iets korter maken: Zoek het maar uit denken ze daar.
Dit is niet de eerste keer.
Wat een waardeloos bedrijf zeg.

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog hebben. Voor een verjaardagscadeau vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Zomeren, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ik hier uit opmaak is dat u eergisteren een pakket verwachtte, maar dat deze ineens zogenaamd op uw verzoek naar een afhaalpunt zou gaan. Hier aangekomen was uw pakket er echter nog niet. Ik kan mij indenken dat u hier behoorlijk boos over was en wil u dan ook allereerst mijn excuses aanbieden. Graag kijk ik even met u mee wat er exact is gebeurd en belangrijker nog, hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer van Zomeren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zomeren,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mikkie70