Klacht: Bezorging

op 27 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou bezorgd worden tussen 11:00 en 15:00. Ik heb thuis de hele dag gewacht. Het is 14:55 en ik kijk waar mijn pakket is met mijn code. Hij is geleverd bij de buren maar er zit niks in mijn brievenbus en ik loop naar de buren en die hebben ook niks ontvangen? Ik bellen naar klantenservice. Ja mevrouw uw pakket is geleverd bij nummer 26. Dat zit niet in mijn buurt want ik woon op 48. Ik loop er heen en gelukkig hebben ze mijn pakket. Ik vindt het erg slordig van de bezorger om het bij een ander adres af te leveren terwijl ik gewoon thuis ben en er zit ook niks in mijn brievenbus. Op het pakket staat duidelijk mijn naam en opnieuw het adres waar het geleverd moet worden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een goed excuus krijg waarom mijn pakket daar is bezorgd. Dit is mijn 2de keer dat ik wat bezorg bij de DHL en ik verlies mijn vertrouwen er in. Dus graag wil ik een vaardig excuus hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat uw pakket bij u verderop in de straat is bezorgd op nummer 26 zonder enige vorm van communicatie en dat u bovendien gewoon thuis was om het pakket in ontvangst te nemen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. De bezorger hoort het eerst aan uw adres te proberen én een kaartje achter te laten bij welk huisnummer hij het bezorgd mocht hij u niet thuis treffen. Mijn excuses voor deze slordige bezorging. Ik zet uw klacht door naar het depot zodat dit besproken kan worden met de betreffende bezorger.

Nogmaals bedankt voor het melden.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Laetitiazwet