Klacht: Bezorging

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24 juli zou mijn pakketje binnen komen, de bezorger heeft op 24 juli een briefje in de bus gedaan dat hij is langs geweest en we het pakketje de eerst volgende dag om 15:00 kunnen ophalen bij postkantoor in het centrum. Dat al na 1 keer, vervolgens de volgende dag naar postkantoor geweest, blijkt er helemaal geen pakketje binnen te zijn gekomen, want het postkantoor was ook niet de hele dag open! Mevrouw van het postkantoor gaf ook aan dat de bezorgers een eigen agenda hebben blijkbaar. Dus te horen gekregen dat we maar weer een dag moeten wachten! Heel raar dat wij zo lang moeten wachten, dit terwijl er verschillende busjes van post nl door onze straat rijden en stoppen bij de buren ect.
Wij vinden het dan ook belachelijk, dat we zo lang moeten wachten omdat de bezorger niet eens de moeite neemt om nog een keer langs te komen!

Als er meer bezorg communicatie plaats vind, zodat we weten wat er met ons geld en procuct gebruikt, en niet na 1 keer al door gezet te worden naar een postkantoor

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Geachte heer Amelsfoort,

Allereerst vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u een pakket uit het buitenland verwachtte en dat deze al na één bezorgpoging naar locatie ging. De volgende dag daar aangekomen was hij er ook nog eens niet. Ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend was, dus daarom geef ik u graag aanvullende uitleg.

Het is inderdaad zo dat pakketjes uit het buitenland standaard één keer worden aangeboden op uw huisadres. De bezorger is in dit geval dus helemaal goed geweest. Daarna heb ik even gekeken wanneer uw pakketje precies is ingescand op de locatie. Dit lijkt echter gewoon de dag erna rond één uur te zijn gebeurd.

Ik ben in ieder geval blij dat u uw pakketje goed hebt kunnen ontvangen en ga er vanuit u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Rik Amelsfoort