Klacht: Bezorging

op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De folder paketten zijn deze week weer eens niet bezorgd in onze hele wijk de bedrijfen en lopers wel betalen maar niet bezorgen spotta blijft een ballen tent.

Gewenste Oplossing:

Als het elke week trouw bezorgt word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jahn,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta.

Heeft op 25 juli 2017 om 16:56 geantwoord

ik vind het een zeer slechte oplossing want de lopers worden ervoor betaald en de adverteerders betalen spotta om het uit te voeren dus het is van spotta een zeer goedkope oplossing en ze moeten eerlijk zijn de hele buurt heeft geen folder pakket gehad maar ik maak dit ook bekend bij zoveel mogelijk adverteerders ik hoop dat ze alsnog rond gebracht worden dat is de de enige juiste oplossing ze worden ervoor betaald.

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer Jahn, We vinden het zeer vervelende dat de bezorging niet naar wens is maar doen er alles aan om dit probleem op te lossen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u vragen hebben kunt u altijd bij ons terecht en doen we ons best om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door c.bakker7