Klacht: Bezorging

op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

De folder paketten zijn deze week weer eens niet bezorgd in onze hele wijk de bedrijfen en lopers wel betalen maar niet bezorgen spotta blijft een ballen tent.

Als het elke week trouw bezorgt word

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geachte heer Jahn,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta.

Heeft op 25 juli 2017 om 16:56 geantwoord

ik vind het een zeer slechte oplossing want de lopers worden ervoor betaald en de adverteerders betalen spotta om het uit te voeren dus het is van spotta een zeer goedkope oplossing en ze moeten eerlijk zijn de hele buurt heeft geen folder pakket gehad maar ik maak dit ook bekend bij zoveel mogelijk adverteerders ik hoop dat ze alsnog rond gebracht worden dat is de de enige juiste oplossing ze worden ervoor betaald.

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte heer Jahn, We vinden het zeer vervelende dat de bezorging niet naar wens is maar doen er alles aan om dit probleem op te lossen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u vragen hebben kunt u altijd bij ons terecht en doen we ons best om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door c.bakker7