Klacht: Bezorging

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb vandaag 30 juni vrijdag, heel de dag op mijn pakket gewacht van 14:00 u tot 19:30 u. Hij zou tussen 14:00 u en 18:00 u komen. Nu kijk ik via de track and trace, staat er dat de bezorger terug is gekeerd, zonder een levering of een briefje. Ik vind dit niet normaal ik heb heel de dag gewacht op mijn pakketje. Vervolgens keert hij gewoon terug? Ik vind dit niet kunnen! Graag wil ik dat er met mij contact wordt opgenomen op het nummer 06-30647745 .

Dankjewel.

Gewenste Oplossing:

Ik word tevreden als het pakketje word geleverd op de juiste tijdstip

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is er helaas overmacht gemeld voor meerdere pakketten afgelopen vrijdag. Dit betekent dat de route niet afgemaakt kon worden wegens onvoorziene omstandigheden. Ik begrijp dat dit uiterst vervelend is als u de hele dag daar op hebt zitten wachten. Mijn excuses voor dit ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beyzacivas