Klacht: Bezorging

op 02 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Baauw, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie. Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. U ontvangt hier geen apart bericht over. Wanneer een bezorger vertraging heeft opgelopen dan komt er een melding in track en trace te staan. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Maar ik vind het vreemd dat het pakket die dag helemaal niet meer is aangeboden. Graag verneem ik van u of u dit pakket inmiddels in uw bezit is en zou u de barcode van het pakket ook nog mee kunnen sturen zodat ik dit nog even voor u kan bekijken? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Denbaauw@gmail.com

6 maanden geleden - Ik heb het pakketje die avond ontvangen. En nu ik jullie bericht gelezen heb is het wel goed. Ik dacht gewoon dat er tussen die tijden geleverd zal worden. Maar nu ik jullie bericht gelezen heb hou ik er in de toekomst rekening mee dat het eventueel later dan gepland kan worden. Vriendelijke groet en bedankt voor de reactie. Groet Dennis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Baauw,

Dat heb ik graag gedaan en ik ben blij dat u het pakket die avond toch nog in ontvangst heeft kunnen nemen. Bedankt dat u dit nog even laat weten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Denbaauw@gmail.com