Klacht: bezorging

op 06 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks de schriftelijke toezegging dat mijn pakketten, waarvan één aangetekend, vandaag (220417) bezorgd zouden worden, is dat niet gebeurd. Dit is is de tweede keer binnen twee maanden. De pakketbezorger, die het toen vervolgens op maandag bezorgde, zei op de vraag of het ook zaterdags aangeboden was: ‘Mijn collega had blijkbaar geen zin!’. Vanmiddag heb ik naar PostNL gebeld. De telefoniste zei dat vermeld stond dat mijn adres een bedrijfspand is, terwijl gisteren hier ‘gewoon’ de pakketten zijn aangeboden. Ra, ra …? Door het niet ontvangen van mijn pakketten ben ik ernstig gedupeerd! Wanneer ik ze niet vóór maandag a.s (240417) om 10.00 uur ontvang, overweeg ik contact op te nemen met het consumentenprogramma ‘Radar’. Ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik voor maandag a.s. (240417) om 10.00 uur de pakketten alsnog ontvang!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Hoek, Dank u voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u zaterdag 21-4 een pakket verwachtte, maar dat deze tegen uw verwachtingen in niet werd geleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hier van baalt en leg u graag uit hoe dit komt. Inmiddels heb ik naar de status van uw pakket gekeken en zie ik dat er op zaterdag een zogeheten gesloten verklaring op uw adres staat. Dit betekent dat er ooit iemand op uw adres is geweest die heeft aangegeven op zaterdag geen pakketjes te kunnen/willen ontvangen. Mocht u dit opgeheven willen hebben dan kan dit uiteraard. Dit hoor ik dan graag van u. Wat betreft de huidige status van uw pakket zie ik dat deze beschikbaar is bij de Primera aan de Lopikerstraat. U kunt deze hier met een geldig legitimatiebewijs ophalen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Hoek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoek,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Franshoek