Klacht: Bezorging

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 jan pakketje verstuurd volgens de Schauffeur afgeleverd bij de buren zonder briefje achter te laten bij de ontvanger
Schauffeur weet nu niet meer waar het is afgegeven de buren meden niets ontvangen te hebben
Nu bij afdeling vermissingen omdat het normaal is verzonden kunnen ze niets voor me doen dus ik heb 6.90 euro betaald voor het niet goed uitvoeren van een opdracht
Weg vertrouwen PostNL
03452114 Case nummer
Als ik dus iets meer had betaald was het we dan we goed bezorgd

Vraag alleen mijn bezorgkosten terug als het pakje nog terugkomt zou ik helemaal tevreden zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 februari 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte mevrouw Dasberg Kiemel,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg dat de geadresseerde geen kennisgeving heeft ontvangen en dat de buren aangeven dat ze dit pakket niet hebben ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb echter niet de mogelijkheid om dit verder voor u te onderzoeken. Dit betreft een onverzekerde zending waarvoor niet getekend hoeft te worden. Er een klacht opgemaakt en er is nog navraag gedaan bij de chauffeur, maar die geeft aan het af te hebben gegeven aan de buren. Dit pakket is niet verzekerd bij schade of vermissing om deze reden komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.

Heeft op 28 februari 2017 om 12:54 geantwoord

Uw Schauffeur wist niet meer waar hij het had afgeleverd nr 26 zij die geen notitie achtergelaten bin navraag kom het ook de straat erachter wezen omdat hij zijn werk niet goed doet verschuilen Julie je achterneef standaard regel het is niet verzekerd een mooie voor de media dit ik ben nog niet klaar

Alle klachten die gemeld zijn door effesitte