Klacht: Bezorging.

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Even naar het toilet… en kaartje niet thuis in de gang!

Gewenste Oplossing:

Alsnog graag vandaag bezorgen s.v.p.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verstegen,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent in het feit dat u uw pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen.
Het is echter niet mogelijk om een chauffeur dezelfde dag nog terug te sturen wanneer het niet gelukt is om de zending te bezorgen. Gelukkig zie ik dat het pakket inmiddels de volgende dag bij u is afgeleverd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Verstegen