Klacht: Bezorging

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de tweede keer dat de bezorger niet naar boven voor me deur komt 1e etage hij kan niet komen omdat hij geen tijd voor heeft om te brengen tot de deur tot nu toe kreeg ik mijn pakketjes netjes tot me deur bezorgd terwijl het grote pakketen waren dit is nu de tweede keer en ben het wel zat onvriendelijk!!!

Deze personen kunnen ook wel net als de andere bezorgers tot deur bezorgen volgens mij was het de zelfde man.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Uguz, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de bezorger voor de tweede keer heeft geweigerd om uw pakket aan de deur aan te bieden. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag wil ik hiervan een melding maken om de betreffende bezorger op deze gang van zaken aan te spreken. Wilt u hiervoor nog de 3S-code van het betreffende pakket sturen? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Uguz, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 oktober 2016 om 11:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Uguz,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Fafa81