Klacht: bezorging

op 19 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 3 dagen thuis gebleven omdat er tussen 14,00/ en tussen 18.00/ 21,00 uur iets bezorgd zou worde .
Maar niks gezien of gehoord
Ik ben nu weer tussen 11.00 /21.00 uur thuis
Mw .D.R.Oversluizen-Groeneveld

Gewenste Oplossing:

Tot heden ben ik niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 augustus 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het doorgeven van deze klacht. Het is natuurlijk uiterst vervelend dat u na 3 dagen nog steeds uw pakket niet heeft en telkens voor niks zit te wachten. Vanuit de gegevens waar ik hier over beschik zie ik dat de chauffeur inmiddels 3 keer bij u aan de deur geweest, dit betekent dat op het moment van schrijven er nog 1 afleverpoging wordt gedaan vanavond alvorens deze retour gaat naar de afzender. Mocht het opnieuw niet lukken dit pakket in ontvangst te nemen raad ik u aan dit tevens de afzender te melden. Uw leverancier kan het pakket dan opnieuw opsturen en navraag doen waarom het bij deze zending mis is gegaan.

Met vriendelijke groet,

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Oversluizen-Groeneveld